Osnovne informacije o garanciji Viessmann
Poleg zakonskega jamstva nudimo tudi dodatne garancijske storitve. Garancija za Viessmann proizvode velja 24 mesecev od izročitve. Za izročitev se šteje datum izročitve proizvoda potrošniku s strani prodajalca - instalaterja. V kolikor se izročitev naprave končnemu potrošniku izvrši kasneje kot v 12 mesecih od dneva prodaje podjetja Viessmann instalaterju, velja garancija za proizvod največ 12 mesecev od dneva izročitve. S takšnimi garancijami držimo svojo zavezo, da lastnikom proizvodov in izvajalcem zagotavljamo visokokakovostne izdelke, ki delujejo brezhibno. Viessmann ponuja brezplačno odpravo napak. To velja pod pogojem, da so te dejansko posledica napak v materialu ali proizvodnji.
Dodatne zahteve za uveljavljanje zahtevka v okviru garancije
- Strokovna zasnova in vgradnja sistema.
- Vgradnjo, vzdrževanje, pregled, servisiranje in garancijska dela mora opravljati izključno pooblaščeni serviser.
- Letni pregled in vzdrževanje, kot je določeno v Viessmannovih servisnih navodilih.
- Uporabljati je treba samo originalne rezervne dele Viessmann.
- Račun mora biti v celoti poravnan (tako glede same naprave kot glede plačila za garancijo)
- Izdelek se mora nahajati in uporabljati v Sloveniji.
Kaj je izključeno iz garancije?
Viessmannovo jamstvo ne krije nekaterih napak ali poškodb. Mednje spadajo vse napake ali poškodbe, ki so posledica napačne zasnove ali montaže. Enako velja, če so bila uporabljena neustrezna sredstva za delovanje ali neustrezna goriva. Tudi nepravilne spremembe sistema ali delov tuje proizvodnje lahko povzročijo poškodbe, ki jih naše jamstvo ne krije. Prav tako je treba obrabljive dele vedno zamenjati v skladu z navodili podjetja Viessmann. V nasprotnem primeru ne boste mogli izkoristiti ugodnosti, ki jih ponuja Viessmannova garancija. Med te napake spadajo tudi poškodbe, ki nastanejo zaradi zunanjih vplivov, kot je na primer zmrzal.
Poleg teh osnovnih pogojev ponujamo tudi številne posebne garancijske storitve, ki so opisane v nadaljevanju.