Kaj storiti v primeru ko se na ogrevalnem sistemu Viessmann prikaže napaka?

Zahtevajte brezplačno svetovanje
Slika: © stoatphoto / Shutterstock.com

Viessmannov ogrevalni sistem deluje skoraj neopazno, dokler se ne pojavi napaka, ki lahko povzroči ohlajanje prostorov. Napake v Viessmannovem ogrevalnem sistemu se običajno prikažejo v obliki sporočil o napaki. V nadaljevanju bomo razložili, kako pravilno ukrepati ob takšnih sporočilih in kaj je treba upoštevati.

Kako ravnati v primeru sporočila o napaki

Načeloma, če gre z vašim ogrevanjem Viessmann kaj narobe, gre za napako v ogrevalnem sistemu. To je lahko okvara ali motnja v delovanju. V vsakem primeru je ne smete prezreti. V najslabšem primeru ima lahko resne in drage posledice. Zato je še toliko bolj pomembno, da se posvetite določenim točkam, ko vaš ogrevalni sistem Viessmann pokaže napako.

Kako se prikaže sporočilo o napaki?

Na to vprašanje ni splošnega odgovora. Razlog za to je, da Viessmannovi izdelki napake prikazujejo. Informacije, specifične za posamezen izdelek, vedno najdete v navodilih za uporabo za uporabnika sistema. Ta navodila lahko preprosto in varno prenesete v obliki datotek PDF prek naše podatkovne zbirke ViBooks.

Ustrezno odzivanje na sporočilo o napaki

Osnovno pravilo je ohraniti mirnost. Ko se prikaže sporočilo o napaki, je najprej priporočljivo prebrati navodila za uporabo vašega Viessmannovega ogrevalnega sistema, kjer so podrobna navodila za ravnanje s tovrstnimi situacijami. Večina napak pri Viessmannovem ogrevalnem sistemu ima specifično kodo, ki jo je koristno zapisati. Ta koda je pomembna za monterja, na katerega se boste morali obrniti v primeru težav. Prav tako je priporočljivo imeti pri roki serijsko številko sistema.  To najdete npr. na tipski ploščici ogrevalnega sistema. V našem vodniku je podrobno pojasnjeno, kako poiskati ustreznega inštalaterja.

Več informacij kot imate pri roki, lažje vam bo pomagal eden od naših trgovskih partnerjev.

Vodnik po korakih

Če vaš ogrevalni sistem Viessmann kaže napako, preprosto sledite spodnjim korakom:

  1. Poiščite vrsto napake.
  2. Zapišite kodo napake in serijsko številko.
  3. Obvestite izvajalca.

Popravilno vzdrževanje ogrevalnega sistema Viessmann

Ko si zapišete vse pomembne informacije, jih posredujte monterju. Če v svoji okolici še niste našli ustreznega izvajalca ogrevalnih del za popravila in vzdrževanje, ga preprosto poiščite z našim orodjem za iskanje lokalnih trgovskih partnerjev.

Nepravilna popravila, ki jih izvaja lastnik, lahko včasih povzročijo resno materialno škodo. Zato naj napako na Viessmannovem ogrevalnem sistemu odpravlja le usposobljeno in pooblaščeno strokovno osebje. S tem je zagotovljena tudi uporaba originalnih sestavnih delov in nemoteno delovanje sistema tudi v prihodnje.

Z aplikacijo ViCare neposredno stopite v stik z izvajalcem ogrevalnih storitev

Aplikacija Viessmann ViCare zagotavlja večjo varnost in udobje, tudi ko gre za sporočila o napakah. S pomočjo sistema semaforja lahko enostavno preverite stanje delovanja vašega Viessmannovega ogrevalnega sistema. Zeleno barva pomeni, da je sistem v redu. Rumena barva kaže, da je potrebna servisna storitev. Rdeča barva opozarja na napako ali okvaro v sistemu, ob čemer se prikaže tudi sporočilo o napaki. Velika prednost aplikacije je, da inštalater avtomatično prejme obvestilo ob morebitni napaki, če ste izdali dovoljenje za servisno storitev, kar lahko storite s samo dvema kliki.

Večino Viessmannovih plinskih in oljnih ogrevalnih sistemov, vgrajenih od leta 2004, toplotnih črpalk od leta 2010 ter ogrevalnih sistemov na trda goriva od leta 2016, lahko enostavno, hitro in cenovno ugodno nadzorujete s sistemom ViCare.